Ke 22.2.2023 klo 19:00 - 21:00
Kuopion Musiikkikeskus Kuopionlahdenkatu 23, Kuopio

Maavoimien Vuosipäiväkonsertti: Albatrossin Matkassa – Junnu Vainiota muistellen

MAAVOIMIEN VUOSIPÄIVÄKONSERTTI: ALBATROSSIN MATKASSA – JUNNU VAINIOTA MUISTELLEN

Rakuunasoittokunta kapellimestarinaan musiikkimajuri Tomi Väisänen
Solisteina Jenna Bågeberg ja Hannu Lehtonen

Junnu Vainion syntymästä tulee tänä vuonna kuluneeksi 85 vuotta. Hänet tunnetaan yhtenä hienoimmista suomalaisista tekstintekijöistä. Tämän sanataiturin kynästä on lähtöisin yli 2400 sanoitusta, joiden joukossa monen monta jokaisen tuntemaa ikivihreää laulua.

Konsertissa kuullaan helmiä Vainion vaiherikkaan uran varrelta Jenna Bågebergin ja Hannu Lehtosen tulkitsemina. Loistavat sovitukset orkesterille on tehnyt Jarkko Kiiski.

Kesto noin 2h sisältäen väliajan.

Järj. Puolustusvoimat

Liput: 20 €

Hinta sisältää Kuopion Musiikkikeskuksen palvelumaksun 2 €/lippu.
Palvelu- ja toimitusmaksut vaihtelevat ostopaikasta riippuen.

Liput: Liput: 20 €

Hinta sisältää Kuopion Musiikkikeskuksen palvelumaksun 2 €/lippu.
Palvelu- ja toimitusmaksut vaihtelevat ostopaikasta riippuen.