La 16.7.2022 klo 16:00 - 20:00
Sawohouse Underground

Marianne Duo

Kuva: Sawohouse Oy / Ossi Neijonen photography

Kuopiolainen muusikko Marianne esiintyy Sawohousen kesäterassilla.
MARIANNE on tumma ääninen kuopiolaismuusikko, jolta kuulette upeita klassikoita 60-70-luvulta ja ripauksen tämän päivän upeita rockabilly-ja soulhittejä mm. Amy Winehouse, Rainbow, Uriah Heep, Deep Purple, Imelda May, Journey. Tämä show ja Nainen eivät jätä ketään kylmäksi!

Kesäterassin BBQ-keittiöstä on tapahtuman ajan tarjolla ihania ruoka-annoksia sekä baarista viilentäviä juomia klo 12-21. Tervetuloa nauttimaan hyvästä ruoasta ja musiikista.

Liput: Vapaa pääsy