Tapahtuma on vuodelta 2023.

Ti 21.2.2023 klo 12:00 - 16:00
Kuopio-Halli Opistotie 4, Kuopio

Megatärskyt 2023

Kuva: Megatärskyt

Megatärskyt on vuosittain Kuopiossa järjestettävä rekrytointi-, koulutus- ja yrittäjyystapahtuma, jota on järjestetty jo vuodesta 2016 lähtien. Kysessä on maakunnan suurin ja yksi Suomen suurimmista alan tapahtumista. Messuilla käy vuosittain tuhansia työnhakijoita, opiskelijoita ja yrittäjyydestä kiinnostuneita henkilöitä.

Tapahtumaan ovat tervetulleita kaikki rekrytoivat työnantajat sekä työnantajamielikuvansa kehittämisestä kiinnostuneet toimijat, oppilaitokset, alan yhdistykset sekä muut työllisyyden, koulutuksen tai yrittäjyyden parissa toimivat organisaatiot.

Messuilla käy laaja joukko eri alojen osaajia. Teemme tiivistä yhteistyötä alueen oppilaitosten, TE-palveluiden sekä muiden toimijoiden kanssa tavoittaaksemme mahdollisimman laajalti kaikki potentiaaliset työnhakijat.

Messuilta tavoitat tehokkaasti mm. sosiaali- ja terveysalan, IT-alan, ravintola- ja majoitusalan, kaupan alan, logistiikka-alan, rakennusalan sekä kone- ja metallialan osaajat.