Pe 19.8.2022 klo 16:00
Maaninkatalo Maaningantie 32, Maaninka

Meidän Maaninka festivaali

Kuva: Meidän Kuopio -festivaali

Hurja merirosvoseikkailu, soitintyöpaja sekä Sokka irti-kuoro saa "sukat jalassasi pyörimään". Tule ottamaan itsellesi kasvomaalaus ja ota osaa yhteisömaalaukseen, saat myös äänesi avattua yhteislaulun voimin.

Tule tutustumaan toimijoiden esittelyihin ja paikallishistorian havinaa pääset kuuntelemaan luennoitsijan kertomana.

Iltaohjelma

klo16 ja 18 Sokka irti-kuoro, Kansalaisopisto
klo 17-18.30 Maaningan paikallishistorian luento, Jouni Piirainen
klo 16.30, 17.30 ja 18.30 Yhteislauluja Sydämellä lauluryhmän johdolla, Kallaveden seurakunta,
klo 17-18 Hurrja merirosvoseikkailu ja soitintyöpaja

Maaningan lähikirjastolla on kirjanäyttelyssä esillä paikallishistoriaa ja maaninkalaisten ja maaninkalaistaustaisten kirjailijoiden ja muusikoiden teoksia. Lisäksi lapsille ja nuorille QR-koodisuunnistus yllätyspalkintoineen. Tarkemmin asiasta voi kysyä kirjastolta.

Tapahtuma toteutetaan yhdessä Maaningan eri toimijoiden kanssa