Tapahtuma on vuodelta 2022.

Pe 4.11.2022 klo 18:00 - 21:00
Kuopio-Halli Opistotie 4, Kuopio

Mestarit - Kaija Koo, Vesala, Ellinoora & Jenni Vartiainen

Kuva: Warner Music Live

Warner Music Live toteuttaa loppusyksystä 2022 Suomen kaikkien aikojen suurimman yhteiskiertueen. Mestarit-konserttikiertueella nähdään yhdessä esiintymässä Kaija Koo, Vesala, Ellinoora ja Jenni Vartiainen.

Mestareiden konsertit tulevat olemaan erityinen kokemus niin yleisölle kuin esiintyjillekin. Ainutlaatuisissa konserteissa on luvassa kaikkien neljän artistin isoimpia hittejä sekä yllätysnumeroita.