Ti 21.3.2023 klo 09:00 - 16:00

Mieliteon biisintekopaja - Lauluja puhumisen vaikeudesta

Kuva: Mieliteko

Lauluja puhumisen vaikeudesta

Tule mukaan Mieliteon maksuttomaan biisintekopajaan!

Hei, sinä 18–64-vuotias työtön! Haluatko kokeilla lauluntekemistä? Olitpa vasta-alkaja tai kokenut konkari, tule mukaan Mieliteon maksuttomaan biisintekopajaan.

Pajassa saa käyttää vapaasti omia vahvuuksiaan ja oppia uusia taitoja. Sanoittaminen on keskiössä, mutta säveltääkin saa. Utelias asenne ja ripaus luovuutta riittävät.

Pajat järjestetään Kuopiossa, Varkaudessa ja Iisalmessa. Vetäjänä toimii laulaja-lauluntekijä Markus Petsalo, jonka rinnalla hääräävät Mieliteon muutosvalmentaja Matti Halmetvaara ja Kuopion kaupunginteatterin yleisötyöntekijä Kaisa Ritola.

Ilmoittautuminen:15.3.2023 mennessä: matti.halmetvaara@kuopio.fi 044 718 2094 Kerro ilmoittautuessasi, mihin pajoista aiot osallistua.