Pe 17.6.2022 klo 09:00 - 16:00
Original Sokos Hotel Puijonsarvi, Puikkari Minna Canthin katu 16, Kuopio

Minna Canth -foorumi 2022

MINNA CANTH –FOORUMI 17.6.2022 - Työyhteisöjen monimuotoisuuden johtaminen

Vuoden 2022 Minna Canth -foorumissa syvennytään monimuotoisuuteen. Mitä kaikkea johtajan on otettava huomioon puhuttaessa monimuotoisuudesta? Miten monimuotoisuus ilmenee työyhteisöissä käytännössä? Jos monimuotoisuutta ei johdeta tietoisesti, se voi korostaa haasteita mm. luottamuksessa ja kommunikoinnissa.

Teemaan syvennytään valtakunnallisestikin tunnettujen asiantuntijapuheenvuorojen johdolla, erilaisten näkökulmien kautta. Erinomaisten puheenvuorojen lisäksi ohjelmassa on ripaus teatteria, musiikkia ja suurenmoisia kohtaamisia.

Kyse on ihmisistä – arvostava erilaisuuden johtaminen
Dosentti Pia Lappalainen, Aalto-yliopisto, LUT ja Maanpuolustuskorkeakoulu

Monimuotoisuuden ja inklusiivisuuden mittaaminen
Liiketoimintajohtaja Maija Typpi-Häkkinen, Frantic

Kokemuksia monimuotoisten työyhteisöjen toiminnasta ja johtamisesta
Keskustelun alustajina ovat Kuopion Musiikkikeskuksen johtaja Katariina Kummala, Kalpan päävalmentaja Tommi Miettinen ja Itä-Suomen tanssin aluekeskuksen tuottaja-tiedottaja Maijariitta Karhulahti.

Ennakkoluuloista yhdenvertaisuuteen – työkaluja työpaikan monimuotoisuuden edistämiseen
KTM Julia Hämäläinen, Inklusiiv

Elämä on joukkuepeliä
Kirkkoherra Kari Kanala

Yhdeksäs Minna Canth -foorumi järjestetään perjantaina 17.6.2022 klo 9-16 Kuopiossa ja asiantuntijapuheenvuorot streamataan etäosallistujille.

Tapahtuman tuottaa SnellmanEDU. Yhteistyössä Itä-Suomen yliopisto, Kuopion kaupunki, K-Market Neulamuikku ja Kalakukko, Kuopio Tanssii ja Soi, Paju Consulting, Pohjois-Savon liitto ja Savonia-ammattikorkeakoulu. Minna Canth -foorumi on valtakunnallinen johtajille, esihenkilöille ja asiantuntijoille suunnattu tapahtuma.

Ilmoittautuminen:Ilmoittautuminen avoinna 1.6. saakka.