To 18.8.2022 klo 09:30 - 11:30

Muksujen olympialaiset

Kuva: Siilinjärven Perheentalo

Muksujen olympialaiset:
* suunnattu alle kouluikäisille lapsille
* koko perheen/ perhepäivähoitajien leikkimielinen liikunnallinen tapahtuma
* sisältää pienille lapsille sovellettuja yleisurheilun lajeja toimintapisteissä leikin varjolla
*lapsille pillimehut tarjolla

Huomaa, että olympialaiset on leikkimielinen ja hyvän mielen tapahtuma. Emme mittaa suorituksia tai tee tuloslistoja. Tavoitteena on, että pieni lapsi saa hyvän mielen ja tutustumisen yleisurheiluun tulemalla yleisurheilukentälle.

Tapahtuma toteutetaan yhteistyössä Siilinjärven Perheentalon ja Siilinjärven kunnan liikuntatoimen kanssa