Tapahtuma on vuodelta 2023.

To 27.4.2023 klo 19:00
Kuopion taidelukio Lumit Koljonniemenkatu 48-50, Kuopio

Mustapukuinen nainen

Kuva: Sampo Jaakkola

Mustapukuinen nainen on modernien kauhunäytelmien klassikko. Esitys saa tukan pystyyn! Lontoossa sitä on esitetty yhtäjaksoisesti vuodesta 1989, maailmalla sen on nähnyt jo yli 7 miljoonaa ihmistä.

Vanha Arthur Kipps pyytää ammattinäyttelijää opastamaan häntä tarinan kertomisessa. Hän haluaa kertoa nuorena kokemistaan karmivista tapahtumista. Ja niin homma karkaa käsistä omille hurjille kierroksilleen.

Näytelmä perustuu Susan Hillin vuonna 1983 ilmestyneeseen kauhuromaaniin. Romaanin pohjalta on tehty myös filmatisointeja, viimeisin vuodelta 2012 Daniel Radcliffin tähdittämänä.

Rooleissa Mikko Rantaniva ja Puntti Valtonen.

Ikärajasuositus Lontoossa suositusikäraja 12, alle 16-vuotiaat vain aikuisen seurassa. Kuopiossa vanhempien harkinnan mukaan!

Liput: 21 € / peruslippu
19 € / eläkeläiset, opiskelijat, lapset (alle 16v.), työttömät, varusmiehet
17 € / ryhmät (väh. 20hlö), pyörätuolit.

Avustajat veloituksetta, mutta heillä on oltava paikkalippu.