To 28.7.2022 klo 16:30 - 19:00
Nilsiän Yrittäjät ry

Nilsiän iltatorit

Kuva: Nilsiän Yrittäjät ry

Kesän ohjelmallisissa, koko perheen toritapahtumissa voit nauttia kesäisestä tunnelmasta, musiikista, herkuista ja monipuolisesta ohjelmasta. Hienoja löytöjä voit tehdä koko kansan parkkikirppikseltä ja keskustan alueen yrityksien valikoimista.

Viikoittain vaihtuva ohjelma ja järjestäjät:

30.6. Nilsiän Yrittäjät ry ja Nilsiän Urheiluautoilijat ry
7.7. Palonurmen Kyläkauppa ja Palonurmen Nuorisoseura ry
14.7. Nilsiän Perinne- ja Kulttuuriyhdistys ry
21.7. MTK – Nilsiä
28.7. MRC North Sawo ry ja Autokorjaamo Vartiainen Oy

Tapahtuman osana järjestetään torin kupeessa koko kansan parkkikirppis, jonne kuka tahansa on tervetullut myymään. Myyntipaikan hinta 5 €, paikkavaraukset ennakkoon: nilsiantori@gmail.com.

MAKSUTTOMAT KULJETUKSET ILTATOREILLE TAHKOLTA

Maksuttomat bussikuljetukset iltatoreille välillä Tahko-Nilsiä-Tahko. Bussien erikoisuutena on ohjelmallinen, opastettu menomatka Tahkolta Nilsiään. Opastuksesta vastaa Koillis-Savon oppaat ry. Bussi Nilsiän keskustaan lähtee Break Sokos Hotel Tahkon ja Piazzan väliseltä parkkipaikalta klo 16 ja ajaa Golden Resortin ohi menevää tietä Nilsiään.