Ke 28.4.2021 klo 14:00 - 15:00
Viestikatu 7 A, Kuopio

Novapolis Origo Live

Kuva: KPY Novapolis

Miten luoda motivaatiota ja tulla voittavaksi joukkueeksi? Lavalla Valakari & Tikkanen.

Säännöllisissä tapahtumissamme on aina ajankohtaisia vieraita, rentoa keskustelua, hyviä uutisia alueeltamme, kuukauden vinkki ja tietysti arvonta.

Tällä kertaa tapaamme keskustelutuokiossa KuPSin päävalmentajan Simo Valakarin ja KPY Novapoliksen hpj:n Tarja Tikkasen. Kuulemme mitä ovat urheilujohtamisen ja organisaatioiden johtamisen yhteiset haasteet. Miten Covid-19 on muuttanut KuPSissa tekemisen fokusta / pelaajien ja muun organisaation jaksamista. Keskustellaan myös tämän kauden keskeisimmistä haasteista ja pahimmista vastustajista.
Kyläilemme Pinjan toimistolla Ismo Tolosen luona ja tapaamme myös Auntien Mervi Lammisen.

Tapahtumat ovat kaikille avoimia ja maksuttomia, ne kuvataan Novapolis Origo Studiolla Microkadulla. Tapahtuma on digimuotoinen eli pystyt osallistumaan omalta koneeltasi. Voit laittaa tapahtuman aikana viestejä muille osallistujille, tule tutustumaan muihin Novapolislaisiin.

Ohjelma kestää reilun puoli tuntia, eli varaa kuppi kahvia ja tule mukaan!

Ilmoittautuminen:Link icon Linkki