Pe 17.12.2021 klo 19:15

Nyt kun olet minun

Kuva: Kuopion kaupunginteatteri

Yksi yö muuttaa kaiken

Marjo on päättänyt hyväksyä roolinsa elämässä. Hän on naimisissa, hänellä on kaksi lasta ja työ opettajana. Yhden kesän aikana hän murtautuu ulos opituista rooleista ja elämä muuttuu peruuttamattomasti. Kolmiodraaman kautta päästään olemassaolon peruskysymyksiin: kuka minä olen, kuka sinä olet, mitä tämä kaikki on? Omaa totuuttaan joutuvat etsimään Marjon puoliso, paras ystävätär ja toinen mies. Mikä jää kesäyöhön, mikä kantaa eteenpäin? Näkemykset törmäävät, ja kaikilla on oma oikeansa. Yhteistä on vain haavoittuvuus.

Pasi Lampelan Nyt kun olet minun on elämänmakuinen draama meidän ajastamme, ihmisistä velvollisuuksien ja todellisten tarpeiden ristivedossa, oman itsensä kuilun reunalla.

Rooleissa: Annukka Blomberg, Oliver Kollberg (vier.), Ilkka Pentti ja Virpi Rautsiala

Liput: 31,50€ / peruslippu
29,50€ / eläkeläiset, opiskelijat, lapset (0-16v.), työttömät, varusmiehet
27,50€ / ryhmälippu (väh. 20hlö), pyörätuoli.