Ke 3.11.2021 klo 07:00 - 19:00
Kuopio

Opintomatka Putkisalon Kartanoon ja Hotelli Punkaharjulle

Kuva: Taste Savo

Lähde benchmarking matkalle tutustumaan Hotelli Punkaharjuun ja Putkisalon Kartanoon. Hotelli Punkaharju on osa ”Suomen paras ruokamatkailutuote 2019” yrityksiä. Menomatkalla tutustumme Putkisalon Kartanon monipuoliseen liiketoimintaan Rantasalmella sekä palkittuun Saimaa Gastronomy Hotelli Punkaharjun liiketoimintaan sekä yrittäjä Saimi Hoyeriin. Putkisalon Kartano on maatila, jossa toimintaa on monipuolisesti lampaankasvatuksesta ruokamatkailuun ja majoitukseen. Kohteissa arvostetaan paikallisia puhtaita lähiraaka-aineita sekä pientuottajien tuotteita. Maittavat menut rakentuvat kausituotteiden ympärille ja pöytien antimet vaihtuvatkin vuodenaikojen mukaan.

Aika: 3.11.2021 klo 7–19
Paikka: Opintomatka Iisalmi - Kuopio – Rantasalmi – Punkaharju - Iisalmi
Kohderyhmä: Kaikki matkailijoita palvelevat ruoka/matkailuyritykset

Klo 7.00 Iisalmi, linja-autoasema
klo 7.20 Lapinlahti, Matin ja Liisan aseman linja-autopysäkki
klo 7.50 Siilinjärvi, linja-autoasema
klo 8.15 Kuopio, kaupungintalon takana Maljalahdenkadun linja- autopysäkki
klo 9.45–11.30 Tervetuloa Putkisalon kartanolle, aamukahvit
Tutustuminen yritykseen ja ostosmahdollisuus tilapuodissa
klo 12.30–13.10 Metsämuseo Lusto, Ravintola Nila
Lounas, omakustanteinen 15 €
klo 13.30–15.00 Tervetuloa Hotelli Punkaharjulle
Yritysesittely ja tutustumiskierros Hotelli Punkaharjussa sekä Saimi Hoyerin luento "Saimin tie kansainväliseltä mallinuralta Hotelli Punkaharjun yrittäjäksi".
klo 17.30 Kuopio, Maljalahdenkatu
klo 18.00 Siilinjärvi, linja-autoasema