26.5. - 27.5.
Target Events Oy

Osuma Weekend

Kuva: Target Events Oy

Osuma Weekend on alkukesän houkuttelevin urheilun ja viihteen tapahtuma. Tapahtuma järjestetään 26.-27.5.2023 Kuopion Bellanrannassa. Tapahtuma tarjoaa viihdettä koko perheelle, eikä jätä ketään kylmäksi. Vuoden 2023 Osuma Weekend rakentuu Suomen kuumimman urheilutrendin Padelin ympärille. Pääset nauttimaan ammattilaisten padelpeleistä Finnish Padel Tourin parissa tai näyttämään omat taitosi hupiturnauksissa.

Viikonlopun aikana nähdään laaja kattaus urheilua, viihdettä ja illat huipentuvat räjähtäviin artisteihin! Tule mukaan viihtymään!

PERJANTAI 26.5.2023

-Finnish Padel Tour -osakilpailuja
-Harrastesarjojen pelejä
-Ohjelmaa Vip-vieraille ja kumppaneille
-Iltabileet Saanalla

LAUANTAI 27.5.2023

-Amazing Race
-Finnish Padel Tour -osakilpailuja
-Harrastesarjojen pelejä
-Ohjelmaa ja ruokailu Vip-vieraille ja kumppaneille
-Iltabileet Saanalla

Osuma Weekend -tapahtuman yhteydessä lauantaina 27.5. Bellanpuistossa järjestetään kahden hengen joukkuekilpailut citygolfissa ja ensi kesän uudessa hittilajissa petankissa. Joukkueen voi kasata perheenjäsenistä, kavereista tai työporukoista.

ILTABILEET

Pelien lisäksi Matkailukeskus Saanalla järjestetään perjantaina ja lauantaina iltatapahtuma, jossa esiintyy huikeita artisteja.

Perjantaina veden päälle rakennettavalle esiintymislavalle nousee Isaac Sene sekä valtavassa nosteessa oleva Sexmane.

Lauantaina lavan valtaavat Pihlaja, Happoradio sekä Mikael Gabriel.