To 3.3.2022 klo 11:00 - 11:30
Kuopion kaupunginkirjasto Maaherrankatu 12, Kuopio

Pääkirjaston Digituokiot

Kuva: Kuopion kaupunginkirjasto

Pääkirjastolla pidettävissä Digituokioissa tutustutaan yhdessä erilaisiin digiajan asioihin ja ilmiöihin. Jokaisella kerralla on ennalta ilmoitetut aiheet. Digituokiot järjestetään pääkirjaston tiloissa torstaisin klo 11. Tuokiot kestävät 20-30 minuuttia, ja niitä vetää kirjaston henkilökunta. Tuokioihin ei tarvitse ilmoittautua etukäteen.

TO 10.2. klo 11.00
Medialukutaito: Luotettavan tiedon tunnistaminen (1. krs pedatila)

TO 3.3. klo 11.00
Tutustutaan 3D-tulostimeen (2. krs kaupunkiverstas)

TO 7.4. klo 11.00
Canva ja erilaisten julkaisuiden luominen (1. krs pedatila)

TO 5.5. klo 11.00
Digi-infot: Omakanta, Omavero ja Kelan sähköinen asiointipalvelu (1. krs pedatila)

Koronarajoituksista johtuvat muutokset mahdollisia. Tulethan paikalle vain terveenä. Suositamme maskin käyttöä.