La 30.1.2021 klo 13:15 - 15:15
Kuopion kaupunginteatteri Niiralankatu 2, Kuopio

Pakkassirkus 2021 Záhada

Kuva: Kuopion Sirkus

Tulevan vuoden esitys on järjestyksessään 15. pakkassirkus ja avaa samalla Kuopion Sirkuksen 35. juhlavuoden. Esityksen päähenkilöinä nähdään Kuopion Sirkuksen perinteikkäät klovnihahmo Klani ja maskotti Kalakukko. Klani kadottaa mystisesti ystävänsä, eikä kukaan tiedä mitä tapahtui tai minne Kalakukko katosi? Tätä mysteeriä ratkomassa Klanin kanssa on 22 Kuopion Sirkuksen nuorta harrastajaa, jotka kohtaavat matkalla erilaisia tehtäviä ja esteitä. Tule mukaan selvittämään kadonneen kalakukon mysteeriä.

Záhada on koko perheen hyvän mielen sirkusesitys, jossa nähdään näyttävää ja painovoimaa uhmaavaa akrobatiaa, sydämellistä ryhmätyöskentelyä ja esiintymisen riemua. Esitys yhdistää sirkusosaamista, kehollista ilmaisua ja näyttäviä asuja takuuvarmalla kuopiolaisella tyylillä. Esityksen ovat suunnitelleet ja toteuttaneet Kuopion Sirkuksen ohjaajat yhdessä nuorten esiintyjien kanssa.