La 4.2.2023 klo 13:15
Kuopion kaupunginteatteri Niiralankatu 2, Kuopio

Pakkassirkus Remiks

Kuva: Niko Puumalainen

Diskovalojen loisteessa, jytkemusiikin pauhatessa kaikki menee uusiksi eikä historian tarvitse toistaa itseään. Paikalle pärähtävät sirkuksen taikamummot selvittämään Pakkasakan sotkuja. Uudelleen syntyneet hahmot uppoutuvat mukaan tarinan pyörteisiin ja lopputuloksena on riemukas remiks.

Pakkassirkus REMIKS tuo lavalle vanhoja Kuopion Sirkuksen hahmoja sekä uudelleen miksattuja numeroita vuosilta 2007-2017. Esityksen äänimaailma ja visuaalinen ilme tempaavat katsojan mukaansa menevään ja huumorilla höystettyyn Pakkassirkusten historian läpileikkaukseen.
Esiintyjäkaartissa tullaan näkemään jo pidempään teatterin lavalla ihastuttaneita sirkusoppilaita, sekä iso joukko ensikertalaisia. Mukana esityksen kuljettamisessa nähdään myös osa sirkuksen ohjaajista, aivan kuten Pakkassirkusten alkuvuosina.

Esiintyjät Aino Keskiö, Aino Zàrate, Alisa Juvonen, Elle Pulkkinen, Elsa Peurajärvi, Henni Karkola, Ida Karhunen, Isabella Matero, Jenna Oivanen, Josefiina Matero, Kiira Liimatainen, Martta Luostarinen, Martta Pelkonen, Piitu Savolainen ja Venla Häkkinen

Lisäksi lavalla nähdään kahden sirkusryhmän oppilaita (Oranssit ja Violetit & Turkoosit) sekä sirkuksen tirehtööri Emilia Tengvall- Matero ja ohjaajat Maiski Tiainen ja Senni Nuutinen.

Tapahtuma on osa Kuopion kaupungin Pakkaspäivät-viikkoa.

Liput: 28,50€ / Peruslippu
23,50€ / Lapset
82€ / Pienryhmälippu 4hlö (Ryhmässä oltava väh. 1 aikuinen ja 1 lapsi)
Avustajat ilmaiseksi, mutta heilläkin on oltava paikkalippu.