Pe 19.11.2021 klo 19:30
Kings Crown Kuninkaankatu 22, Kuopio

Papa’s Paradise - King’s Crown

Kuva: Kings Crown

Papa’s Paradise on kuopiolainen Indieblues -orkesteri, joka soittaa rouheaa järvi-Suomen sydämestä kumpuavaa omaehtoista musiikkia. Laulajakitaristi Pekka Kortelainen säveltää ja sanoittaa kappaleet, joukkoon mahtuu myös joitakin bluesin helmiä ja klassikoita. Yhtye on esiintynyt säännöllisesti King’s Crownissa jo vuodesta 2014 lähtien. Yhtyeessä soittavat Pekka Kortelaisen lisäksi Kari Palokas bassoa ja Juha Laitinen rumpuja. Uutena jäsenenä on vuoden 2021 aikana ollut mukana myös nuori kitaristilupaus Veikka Kortelainen.

Liput: VAPAA PÄÄSY