Su 13.3.2022 klo 16:00
Kuopion kaupunginteatteri Niiralankatu 2, Kuopio

Pate Mustajärvi - Tämä(kin) tarina on tosi

Kuva: Harri Hinkka

Pate Mustajärven väkevän tarinalliset sooloesiintymiset saavat jatkoa “Tämä(kin) tarina on tosi” -konserttikiertueen muodossa. Kitarasäesteisiä tulkintoja värittävät jo syntyessään legendaariset “Mustajärvi-tarinat”, jotka saattelevat kuulijan laulujen historiallisiin, humoristisiin ja koskettaviinkin taustoihin. Konserteissa kuullaan lauluja ja muisteloita Mustajärven koko liki 40-vuotisen soolouran varrelta. Säestyksestä vastaa kitaristi Ari “Kankku” Kankaanpää.

Esityksen kaikenlainen taltionti on kielletty.