To 18.11.2021 klo 17:00 - 19:00
Kuopion Perheentalo Lapinlinnankatu 14, Kuopio

Perheilyt

Kuva: Kuopion Perheentalo

Kaipaako perheesi vertaistukea ja toimintaa?

Perheilyt ovat alle kouluikäisten erityistä tukea tarvitsevien lasten perheille suunnattuja tapaamisia ja tapahtumia. Myös muu lähipiiri on tervetullut mukaan toimintaan! Perheilyt kokoontuvat kerran kuukaudessa Perheentalolla tai muussa ympäristössä.

Perheilyissä tehdään perheitä kiinnostavia erilaisia vapaa-ajan touhuja, kuten luontoretkiä, kädentaitoja, musiikkihetkiä, liikuntakokeiluja, pelataan uusia pelejä... Toiminnan on tarkoitus vahvistaa perheen yhdessä tekemistä. Toimintaa suunnitellaan yhdessä.

Perheilyiden myötä on mahdollisuus tutustua toisiin perheisiin ja siten vahvistaa omaa sosiaalista verkostoa. Asioita tehdään yhdessä ilon kautta!

Perheilyillat toteutetaan yhteistyössä Perheentalon ja Vauhti-hankkeen kanssa!

Ilmoittautuminen:WhatsApp tai tekstiviesti puh. 050 4059560