Su 23.10.2022 klo 09:30 - 11:00
Maaningan urheilutalo Maaningantie 49 B, Maaninka

Perheliikuntavuoro

Kuva: MLL Maaningan paikallisyhdistys

Tervetuloa Perheliikuntavuorollemme Maaningan Urheilutalolle sunnuntaisin 11.9-4.12.2022 klo 9.30-11.00.

Perheliikuntavuorolle ovat tervetulleita kaikki, lapset liikkuvat vanhemman tai muun huoltajan vastuulla. Vuorolla käytössämme on mm. salista löytyvät voimistelurenkaat, köydet, patjoja, trampoliini sekä MLL:n pelivälineitä mm. sählyn, sulkapallon, pingiksen peluuseen ja muuhun palloiluun. Voitte mielellään tuoda mukananne myös omat pelivälineet.