Su 23.1.2022 klo 16:45

Kuva: Kino Kuvakukko

Iso-Britannia - Yhdysvallat 2021 • draama • 93 min • K12

Ohjaus: Michael Sarnoski • Pääosisssa: Nicholas Cage, Alex Wolff, Adam Arkin

Erakoitunut tryffelinmetsästäjä lähtee kotiseuduiltaan Oregonin erämaasta kaupunkiin etsimään varastettua tryffelipossuaan. Matka vie Portlandiin, jossa hän joutuu kohtaamaan epämieluisan menneisyytensä. Nicolas Cage tekee vangitsevan roolisuorituksen tässä ainutlaatuisessa gastro-trillerissä.

Liput: Liput: 10,5€ /8,5€ (opiskelijat, eläkeläiset, varusmiehet, työttömät), ma-ti kaikki liput 8,5€, arkipäivinä ennen klo 16 esityksiin kaikki liput 8,5€. Sarjaliput (kuusi näytöstä) 52,5€/42,5€.