La 27.8.2022 klo 10:00 - 15:00
Pikku Pietarin Torikuja Hatsalankatu 24, Kuopio

Pikku Pietarin torikujan Kässähässäkkä

Kuva: Pikku Pietarin Torikuja

Pikku Pietarin torikujan Kässähässäkkä on kuopiolainen, kirjava, käsityöläisten myynti- ja verkostoitumistapahtuma kaikille kotimaisen tuotannon ystäville. Historiaa huokuvasta Pikku Pietarin torikujan aittamiljööstä löydät jo aiemmin tutut yritykset ja Kässähässäkän aikana pääset tutustumaan myös uusiin, vieraileviin käsityöläisiin ja taiteilijoihin.

VARAA MYYNTIPAIKKASI yhteisöllisestä Kässähässäkkä-tapahtumasta! Verkostoidu, lisää näkyvyyttäsi ja tee myyntiä. Tapahtumaan voit tulla myymään ainoastaan kotimaista ja käsin tehtyä tai itse tuotettua.

Myyntipaikan hinta on 10 € . Paikat täytetään varausjärjestyksessä, tapahtumaan sopivien myyjien löytyessä. Paikkoja on valmiiksi pöydällä varustettuja ja oman kaluston vaativia. Myyntipaikan koko on 150 cm x 60 cm.

Varaukset sähköpostilla info@pikkupietarintorikuja.fi, laitathan varausviestiin yrityksen / myyjän nimen ja millaisia tuotteita olet tulossa myymään sekä haluatko pöydällisen paikan / paikan omalla kalustolla. Saat sähköpostilla ohjeet myyjille ja tiedot myyntipaikan maksua varten. Myyntipaikka maksetaan varauksen yhteydessä ja on sitova.