Ma 5.12.2022 klo 18:00 - 21:00
Kuopion ravirata Puikkarintie 41, Kuopio

Pikkujouluravit & Magic Monday

Kuva: Kuopion ravirata

Pikkujouluraveja vietetään maukkaan ruoan, hyvän seuran ja upeiden hevosten parissa. Pikkujoulupaketit ovat myynnissä lippukaupassamme www.kuopionravirata.fi. Kipin kapin ostoksille!

Pikkujouluraveissa Ravintolakatsomo Ravimestarissa nautitaan jouluherkuista sekä baaritiskin tarjoiluista. Varikon väkeä palvelee Tallikahvio, josta maukkaat leivonnaiset ja ruoka-annokset. Varikolla on myös grilli kuumana, joten käyhän maistamassa ravimakkaraa tai hodaria.

Liput myynnissä ennakkoon www.kuopionravirata.fi sekä portilla. Kausikortit käyvät normaaliin tapaan. Muista myös vauhdikkaat Lähtöautokyydit, joita myynnissä lippukaupassamme!

Liput: Hinnat alk. 33 €/ hlö Hinta sis. ravien pääsylipun ja ravintolapaikan ruokailuineen.