Ke 17.11.2021 klo 10:15
Kuopion kaupunginteatteri Niiralankatu 2, Kuopio

Prinsessa Pikkiriikki

Kuva: Kuopion kaupunginteatteri

OLETKO SINÄ JONKUN LAPSI?! Tässä tärkeä tiedote.

Vanhemmat ovat välillä todellisia päliköitä. Juuri sellaisia, jotka kytkevät viattomat taikakoirat puuhun kiinni, eivätkä ymmärrä, että voipottujen sijaan voisi valita ainaisen huvipuisto- ja karkkipäivän. Himpskatti on oikea paikka sellaisille heittiöille, jotka eivät ymmärrä mitä eroa on tuhmuroinnin ja seikkailun välillä.

Kuka senkin on keksinyt, että ärsyttävää pikkuveljeä ei saa myydä kirpputorilla? EI AINAKAAN Prinsessa Pikkiriikki. Kaikkien pientaloalueiden todellisin ja tahmaisin pikkuprinsessa, jonka hymy ulottuu korvasta korvaan. Ja jonka prinsessamekon tahroista voi nähdä päivän ruokalistan. Tämän prinsessan tapaat jo keväällä Kuopion kaupunginteatterissa. Siellä hän tulee hämmentämään aikuisia ja riemastuttamaan lapsia.

Tule kokemaan Hannele Lampelan huippusuosittuihin kirjoihin perustuva IHAN ENNENNÄKEMÄTÖN esitys! Se on pullollaan itseaskarreltuja hienoja juttuja ja uskomattoman hönttiä klovneriaa. Sopii kertaukseksi myös kaikille stressaantuneille aikuisille. Kuopion kaupunginteatteri löytyy isosta valkoisesta rakennuksesta järven rannasta jostain päin Kuopiota. Tule heti nauttimaan.

Liput: 25,50 € / peruslippu
16,50 € / eläkeläiset, opiskelijat, työttömät, varusmiehet, lapset (alle 16-vuotiaat)
13,50 € / ryhmät (väh. 20 hlöä), pyörätuolit