Pe 7.10.2022 klo 21:00

Kuva: The Circus Kuopio

PROTEUS - THE LAST SHOW IN KUOPIO

FINRG The Legacy Tour 2022

Lopetan 27-vuoden artistiurani vihdoin ja viimein tänä vuonna pandemia-ajan kaaosten jälkeen. Vaikka Itä-Suomen virallista viimeistä keikkaani juhlistettiin jo viime vuonna Joensuussa, haluan soittaa vielä viimeisen kerran keikan itselleni yhdestä rakkaimmista kaupungeista. Kuopio on kaupunki, jonka kaduilla ja keikkamestoissa minulla on ollut ilo kulkea noin 20 vuotta, kaupunki, jonka musiikillinen historia eritoten raskaamman musiikin saralla on ehdoton ja yksi merkittävimmistä Suomessa, kaupunki, joka on antanut minulle yhdet elämäni parhaista ystävistä.

Olen kutsunut tapahtumaan mukaan Itä-Suomen kovimmat ja parhaimmat elektronisen musiikin tekijät: Kuopion omat underground kuninkaat Voema ja K0NTRO, Joensuun underground kulttuurin airueet Fiktio ja Insurrection, joiden kanssa minulla oli suuri ilo juhlistaa Joensuun keikkaa vuosi sitten.

Tapahtuma kuuluu myös osana rakkaan, 2000-luvun alussa Lahdessa perustetun, FINRG levy-yhtiömme upeaan 20-vuotis juhlakiertueeseen ja lavalla nähdäänkin huikeat ystäväni FINRG alku- ja nykyvuosilta.

Paikkana toimii uusi ja upea Kuopion The Circus ja toivottavasti saan nähdä mestoilla mahdollisimman monia Kuopion ja lähiseutujen ystäviä perjantaina 7. lokakuuta. Vaikka uran loppu on lähellä niin liekki palaa ikuisesti.

Love & Respect Harri