Pe 9.12.2022 klo 19:00
Original Sokos Hotel Puijonsarvi

Puikkarin James Bond Samppanjaa ja Burleskia Show & Dinner

Kuva: Original Sokos Hotel Puijonsarvi

Pikkujoulut Bondin tyyliin? Nauti Kuopiossa säihkyvästä Puikkarin Show & Dinner illasta. Antaudu esiintyjien vieteltäväksi nauttiessasi lasillisen kuplivaa - ah, mikä ihana ilta!

Original Sokos Hotel Puijonsarven tapahtumatila Puikkarin 09.12. ja 10.12. pikkujouluilloissa esiintyy karismaattinen ja ainutlaatuinen burleskitaiteilija Miss Acrolicious, jonka Champagne Showgirl-numero ei jätä ketään kylmäksi. Lisäksi lavalla kuullaan rakastetuimpia James Bond-sävelmiä laulaja Pamela Kilpeläisen & Duo Primadonnien tulkitsemana.

Ovet iltaan avataan vieraille klo 18:00 ja ensimmäinen show aloitetaan alkuruoan jälkeen noin klo 19:00.

Suosittelemme lämpimästi varaamaan paikat show & dinner iltoihin ennakkoon, sillä paikkoja rajoitetusti.

Liput: S-Etukortilla 83 €/ hlö (norm. 86 €/ hlö) sisältäen ohjelman, alkumaljan, keittiömme mestareiden luoman runsaan buffetpöydän antimet ja naulakkomaksun.