Pe 31.12.2021 klo 18:30 - 01:30
Original Sokos Hotel Puijonsarvi Minna Canthin katu 16, Kuopio
Original Sokos Hotel Puijonsarvi

Puikkarin New Year show & dinner with "Tunteet"

Kuva: Original Sokos Hotel Puijonsarvi

Puikkarin uudenvuoden show & dinnerissä nautit kuopiolaisen ”Tunteet” orkesterin upeasta konsertista kera keittiömme mestareiden luomasta runsaasta buffetpöydästä.

Tunteet on kuopiolainen suurorkesteri, joka soittaa mm. , Finnhitsejä, euroviisuja, suomipoppia ja käännösbiisejä radikaalistikin sovitettunakin.

Ovet iltaan avataan vieraille klo 18:30 ja ensimmäinen show aloitetaan alkuruoan jälkeen noin klo 20.

Suosittelemme lämpimästi varaamaan paikat show & dinner iltaan ennakkoon, sillä paikkoja rajoitetusti.

Puikkarin New Year show & dinner ilta on K18.

Ennen Puikkarin show & dinneriä Original Sokos Hotel Puijonsarven Lobbyssa paikallinen trubaduuri Ape Saastamoinen klo 17-19.

Liput: New Year Show & Dinner
S-Etukortilla 79 €/hlö (norm. 83€)
sisältäen alkumaljan, runsaan illallisbuffetin, ohjelman ja naulakkomaksun.