La 24.4.2021 klo 14:00 - 18:00
Verkkotapahtuma Kuopio

Räiskäleet III - Vallassa (videoesitys)

Kuva: Kuopion ylioppilasteatteri

Kuopion ylioppilasteatteri esittää piennäytelmiä:
RÄISKÄLEET III - Vallassa

"Jonkin tai jonkun oikeus tai mahdollisuus hallita jotakin, määrätä tai päättää jostakin" - Suomisanakirja

Räiskäleet koostuu Kuopion ylioppilasteatterilaisten itse käsikirjoittamista, ohjaamista ja tuottamista piennäytelmistä, jotka vuonna 2021 esitetään videovälitteisesti yleisölle. Tämän vuoden piennäytelmät käsittelevät valtaa.

Piennäytelmäkokonaisuus koostuu seitsemästä eri esityksestä joissa vieraillaan muun muassa joulupukin pajassa, hautausmaalla, nukkemestarin ateljeessa ja kellarissa.

Esitys näytetään yleisölle videovälitteisesti linkin kautta. Ohjeet linkin saamisesta tulevat myöhemmin.

Huom! Ajankohta voi tarkentua ja muuttua lähempänä videon esitysajankohtaa.

Yhteistyössä: Itä-Suomen yliopiston ylioppilaskunta ISYY, Itä-Suomen yliopisto, Ylioppilasteatteriliitto SYTY ry