Pe 5.11.2021 klo 19:00 - 21:00

Kuopion kaupunginorkesteri
Jonas Rannila, kapellimestari
Lauluyhtye Rajaton

Rakastettu lauluyhtye Rajaton ja Kuopion kaupunginorkesteri tarjoilevat tätä konsertti-iltaa varten räätälöidyn ohjelman. Kannattaa siis tulla Kuopioon kuulolle ja nauttimaan kauempaakin, sillä tätä et kuule muualla. Luvassa on Rajaton-laatutakuulla sekä sinfoniaorkesterin herkullisella soundilla höystettynä lauluyhtyeen omia klassikoita, hittejä mm. Abban, Queenin ja Stingin ajattomasta tuotannosta sekä ainutkertaisia soolonumeroita. Kapellimestari Jonas Rannilan johdolla Rajaton ääni sulautuu sinfoniaorkesterin syleilyyn.

Tervetuloa turvallisesti konserttiin!

Järj. Kuopion kaupunginorkesteri
Liput: 35 € / 30 € eläkeläiset, varusmiehet ja työttömät / 20 € lapset alle 16 v ja opiskelijat

Hinnat sisältävät Kuopion Musiikkikeskuksen palvelumaksun 2 €/lippu. Palvelumaksut vaihtelevat ostopaikasta riippuen.