10.9. - 11.9.
Rautalammin kuntakeskus Mäkitie 1, Rautalampi

Rautalammin Pestuumarkkinat

Kuva: Rautalammin Pestuumarkkinat

Pestuumarkkinat löytyvät tutulta kalenteripaikaltaan syyskuun toisena viikonloppuna! Tervetuloa nauttimaan markkinameiningistä ja oheisohjelmasta.

Suunnittelu on käynnissä 201-vuotiaan tapahtuman arvolle sopivasti uutta ja perinteikästä yhdistellen.

Uutena alueelle on vetonaulaksi tulossa 1800-luvun myyntikuja tai -alue, johon voi ilmoittautua tuon ajan henkeen soveltuvilla tuotteilla ja visuaalisuudella (myyjien asut ja myyntipisteen esillepano).