Ti 29.6.2021 klo 18:00 - 20:00
Kuopion kaupungin ympäristönsuojelupalvelut

Retki Kuopion äänimaisemaan

Kuva: Kuopion kaupungin ympäristönsuojelupalvelut

Voiko Kuopiossa kuulla historiallisia ääniä? Mitkä äänet ovat samoja kuin vuosisata sitten ja mitkä ovat modernia äänimaisemaa? Kävelemme leppoisaan tahtiin n. 3 km välillä pysähdellen ja keskustellen kuulemastamme. Reitti kulkee puistoja pitkin Torilta Kuopionlahdelle ja takaisin Kuopion kansallisen kaupunkipuiston äänimaisemissa.

Retki alkaa Kuopion torilta Veljmiespatsaan luota.

Ilmoittautuminen:Kaikille retkille on tänä vuonna ilmoittauduttava etukäteen Link icon Linkki