Pe 14.4.2023 klo 22:00
Hophaus Tahko Sääskiniementie 560, Tahkovuori

Retropop

Kuva: Hophaus Tahko

Elektronisen Mansepopin spesialisti Retropop tunnetaan tarttuvista melodioista, kokeilevista soundeista ja iskevistä lyriikoista. Kaksikymmentä vuotta yhdessä viihtynyt pariskunta on tehnyt musiikkia vuodesta 2005 lähtien. Universal Music julkaisi yhtyeen debyyttialbumin Pieni ja ihmeellinen vuonna 2008. Vuodesta 2011 lähtien Retropop on julkaissut musiikkia oman Pieni ja ihmeellinen -levy-yhtiönsä kautta.

Liput: Showtime klo 22:00
K-18 | Vapaa pääsy