Su 29.5.2022 klo 11:30 - 14:00
Kuopion tori Kauppakatu 45, Kuopio

Riemu - lasten ja perheiden festarit 2022

Kuva: Kuopion seurakunnat

Koko perheen omassa Riemu-festivaalissa esiintyvät lavalla Ryhmä Hau:n Vainu ja Samppa, Siinan Taikaradio ja Tomppa Taikuri. Lisäksi kuullaan musiikkia lapsikuorolaista kootun Riemu-kuoron esittämänä. Lavaohjelman lisäksi tapahtumassa on erilaisia toimintapisteitä mm. rintanappien tekoa, keppihevospiste, saippuakuplia, liikuntajuttuja sekä pomppulinnat. Tapahtumassa on jaossa myös popcornia naposteltavaksi! Tapahtuma on maksuton.

Tervetuloa mukaan!