La 26.11.2022 klo 14:00 - 01:00
Sawohouse Underground Tarhakuja 1, Kuopio

Rokkia ja Rikoksia

Syksyn yksi kiinnostavimpia iltoja on tulossa 26.11.2022

Tänä vuonna Rokkia ja Rikoksia teemana on kansainväliset rötökset suomalaisessa rikoskirjallisuudessa ja sen vuoksi kirjailijakattaus on rakennettu siten, että jokaisella kirjailijalla on kokemuksia, kontaktipintaa ja näyttöjä kansainvälisillä kustannusvesillä uiskentelusta.

Mukana tapahtumassa ovat: Max Seeck, Antti Tuomainen, Satu Rämö, Harri Nykänen, Marja Aarnipuro ja Kale Puonti. Tapahtuman juontaa Antti Heikkinen ja pääorganisoijana toimii Marko Kilpi yhdessä Sawohousen kanssa.

Kirjailijaosuuden jälkeen lavalle nousee supersuosittu Arttu Wiskari, joten viihtymistakuu myös musiikillisesti on taattu. Arttu on ollut jo vuosia suomalaisen musiikkimaailman kiintotähti, joka on tavoittanut erityisen hyvin suomalaisen sielunmaiseman ja arkitodellisuuden.

Rokkia ja Rikoksia-tapahtuma järjestettiin viime vuonna 2021 ensimmäistä kertaa Kuopion Sawohousessa. Tapahtuma oli välittömästi menestys ja muun muassa tapahtumassa myytävät Rokkia ja Rikoksia -fine dining-illalliset myytiin loppuun kahteen kertaan, sillä kovan kysynnän vuoksi ravintolapaikkoja jouduttiin lisäämään.

Iltaan myydään rajattu määrä upeita Show&Dinner - lippuja johon sisältyy nimetty pöytäpaikka, 3 ruokalajin illallinen, pääsyliput sekä eteispalvelu. Show & Dinner - paketin hinta on 59€ .

Tapahtumaan voi osallistua myös ilman illallista, pääsyliput ovat 25/30 euroa.

Lisätietoa tapahtumasta löytyy nettisivuiltamme www.Sawohouse.fi/
Huom. aiemmin ilmoitettuun ohjelmaan on tullut pieni muutos: Harri Nykänen ei valitettavasti pääse tulemaan tapahtumaan. Hänen tilallaan esiintyy
Marko Kilpi

Aikataulut:
Illallinen klo 18.00 alkaen
Kirjailijat lavalla klo 19.00 alkaen
klo 19.00 Satu Rämö & Kale Puonti
noin klo 20 alkaen Merja Aarnipuro & Marko Kilpi
noin klo 21. alkaen Max Seeck & Antti Tuomainen
Arttu Wiskari klo 22.00

Ennakkoliput ovat myynnissä Tiketissä.
Pöytävaraukset ja tiedustelut sales@sawohouse.fi tai 010 3389490

Ilmoittautuminen:ovet auki klo 18.00, showtime klo 19.00 ja klo 22.00

Liput: Tapahtumaliput ennakko 25€ (+vm) , liput ovelta 30 €
Show & Dinner -liput ( vain ennakko myynti ) 59 € ( + vm)