Tapahtuma on vuodelta 2021.

Ke 2.6.2021 klo 21:00
Kuopion musiikkikeskus Kuopionlahdenkatu 23, Kuopio

Sami Hedberg 15v -juhlakiertue

Kuva: Hedberg Entertainment

Ke 2.6.2021 klo 21 esitys siirtyy ke 1.6.2022 klo 21. Ostetut liput käyvät sellaisenaan 1.6.2022 esitykseen. Mikäli uusi ajankohta ei ole sopiva, lippupalautuksia otetaan vastaan 31.5.2021 saakka. Palvelupalkkioita, mahdollisia tilaus- ja maksutapamaksuja ei palauteta.

Järj. Hedberg Entertainment
Hinnat sisältävät Kuopion Musiikkikeskuksen palvelumaksun 2 €/lippu. Palvelumaksut vaihtelevat ostopaikasta riippuen.

Lippupalautuksia voi hakea
Lippupisteestä
Link icon Linkki
tai liput voi myös palauttaa postitse yhteystietoineen ja tilinumeroineen osoitteeseen:
Lippupiste Oy / ”Tapahtuman nimi” palautus
Kalevantie 2 (B-talo) 33100 Tampere

Kuopion Musiikkikeskus:
Sähköisellä lomakkeella
Link icon Linkki

Sähköpostitse osoitteessa musiikkikeskus@kuopio.fi
Lippupalautuksia ei suoriteta käteisellä, vaan asiakkaan tilille, minkä vuoksi palautuslomakkeeseen pyydetään ilmoittamaan tilinumero. Kuopion kaupungin laskutusjärjestelmä edellyttää myös henkilötunnusta, jotta rahat saadaan palautettua oikealle henkilölle.

Liput voi myös palauttaa yhteystietoineen ja tilinumeroineen postitse osoitteeseen:
Kuopion Musiikkikeskus/Lipunmyynti
Kuopionlahdenkatu 23 C 70100 Kuopio

Liput: Liput: 33,50 € / 31,50 € S-etu, opiskelijat, eläkeläiset, varusmiehet, siviilipalvelusmiehet, työttömät, lapset 15-17v / 29,50 € ryhmät väh. 20 hlöä