La 17.9.2022 klo 19:00 - 21:00

Janne Nisonen, kapellimestari
Jukka Perko, saksofoni
Leri Leskinen, koskettimet ja elektroniikka
Miika Vintturi, piano (ennakkotiedoista poiketen)

Samuli Edelmann julkaisi vuonna 1997 kulttimaineeseen nousseen Vaiheet-albumin, joka sisälsi hänen isänsä Toni Edelmannin sävellyksiä mm. Goethen, Hessen ja Shakespearen teksteihin. Albumi äänitettiin suurena tuotantona Pariisin sinfoniaorkesterin kanssa, mutta Edelmann ei ole koskaan esittänyt sitä Suomessa orkesterin solistina.

Albumin kappaleet jäivät kuitenkin vahvasti elämään hänen ohjelmistoonsa. Toni Edelmannin kuoleman jälkeen Edelmann julkaisi lisää isänsä sävellyksiä sisältävän jatko-osan Vaiheet 2, joka toteutettiin pienemmällä yhtyeellä vuonna 2019.

Albumin 25-vuotisjuhlavuoden kunniaksi yleisön kuultavaksi tuodaan nyt ensimmäistä kertaa Edelmannin ja Vaiheet-albumien rakastetuimmat sävelmät yhdessä ison orkesterin kanssa. Vihdoinkin!

Järj. Kuopion kaupunginorkesteri
Liput: 30 / 25 / 11 €

Hinnat sisältävät Kuopion Musiikkikeskuksen palvelumaksun 2 €/lippu. Palvelumaksut vaihtelevat ostopaikasta riippuen.