Su 19.6.2022 klo 09:00 - 14:00

Satamakirppis

Kuva: Kuopion Kaupunkikeskustan Kehittämisyhdistys Ry

TERVETULOA SATAMAKIRPPIKSELLE!
Kesäkuun kirppis järjestetään sunnuntaina 19.6.2022 klo 9-14 satamatorilla (säävaraus).

Osallistumisohjeet:

MYYNTIPAIKKA 10€
Satamakirppis on pääosin "vilttikirppis", jonne saavutaan omalla myyntikalustolla (alue n.3m x 3m, mukaan oma viltti, rekki, pöytä tms).
HUOM. Vilttipaikkoja ei voi varata etukäteen, vaan paikat otetaan tapahtuman henkilökunnan ohjeistamana saapumisjärjestyksessä kirppispäivänä klo 8 alkaen.

TAKAKONTTIPAIKKA 15€
Tapahtumassa on myös autoille tarkoitettuja takakonttimyyntipaikkoja, jotka tulee varata etukäteen.

HUOM. Näitä paikkoja on rajallinen määrä ja paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Varauksia otetaan vastaan kunkin kirppiskuukauden ensimmäisestä päivästä lähtien. Hinta sisältää paikan yhdelle henkilöautolle tai peräkärrylle. Paikkavaraukset ja tiedustelut torivalvojalta ke 1.6. alkaen, ma-pe välillä numerosta 044-493 4734 tai torivalvoja@kuopionkeskus.fi

Tärkeä lisätieto myyjille:
Huomioithan, että autolla ei ole lupa ajaa satamatorille, mutta auton voi pysäköidä myyntipaikan rakentamisen ajaksi klo 8-9 satamatorin isolle parkkipaikalle (ajo Minna Canthin kadulta). Tämän jälkeen auto tulee siirtää haluamalleen pysäköintipaikalle (maksuton/maksullinen).