To 27.7.2023 klo 14:00
Pöljän kotiseutumuseo Museontie 56, Pöljä

Savonmaa! - Savolaisia ikivihreitä jazz-versioina

Kuva: Siilinjärven kunta

Koe elämyksellinen musiikkivisiitti kotiseutumuseolle! Luvassa letkeää, jazzahtavaa musiikkia kauniissa miljöössä Pöljän kotiseutumuseolla 1900-luvun alun rakennusten ympäröimänä.

Savonmaa! - kokoonpanossa soittavat pitkän linjan ammattimuusikot:
Sanna Rosberg, laulu
Pekka Toivanen, saksofoni
Kari Kalliokoski, kitara
Markku Lehikoinen, kontrabasso
Elina Lehikoinen, piano
Tomi Kämäräinen, rummut

Pääsylipun hintaan sisältyy käynti museorakennuksissa ennen konserttia tai sen jälkeen.

Konsertin pitopaikkana toimiva museopiha ei ole täysin esteetön ja nurmikentässä on epätasaisuuksia.

Konsertti järjestetään yhteistyössä Silifolkin kanssa.

Liput: Ennakkoliput 10/8/5 €
Liput ovelta 12,5/10/5 €