Pe 18.6.2021 klo 20:00 - 00:00
Sawohouse Tarhakuja 1, Kuopio

Sawohouse Garden Live: Irina

Kuva: Sawohouse

Irina, yksi suomalaisen poprockin energisimmistä naisartisteista tulee esiintymään Sawohouse Garden Live -lavalle kesäkuun 18. päivä. Tule kuulemaan vahvan tulkitsijan biisit, jotka eivät jätä kuulijaansa kylmäksi.

Irina julkaisi helmikuussa kahdeksannen albuminsa Haluun olla yksin. Levy nousi julkaisuviikollaan fyysisten levyjen myyntilistan kärkisijalle ja oli fyysisten levyjen sekä streamausten yhteislistalla kolmannella sijalla. Levyn nimikkobiisi Haluun olla yksin on ollut yhdeksän viikkoa Suomen radiosoittolistan ykkössijalla. Single on ollut samalla listalla yhteensä jo 90 viikkoa (Rockhopper.fi).

Garden Live – tapahtuman portit avataan yleisölle klo 18.00, Showtime klo 20.00. Anniskelu päättyy klo 24.00