La 26.3.2022 klo 18:00
Ravintola Musta Lammas Satamakatu 4, Kuopio

Shampanjaa, kalavaleita ja valakonen pässi

Kuva: Musta Lammas

Miksi ravintoloisija Jusélius ei voi sietää valkosipulia? Mistä salaisuudesta hovimestari Tammenlehto vaikenee? Kuka onkaan todellisuudessa salaperäinen neiti Prokojef? Pelastaako rauha ja rakkaus maailman? Tuleeko Kekkonen sittenkään? Ja miten pikajuoksu liittyy tähän kaikkeen?

Istahda Valkoisen Pässin pöytään ja heittäydy 1970-luvun vakoilujännärin vietäväksi. Kylmän sodan aikainen paikallishistoriaan pohjautuva esitys kietoutuu Mustan Lampaan loihtiman upean illallisen ympärille pitäen katsojan jännityksessä viimeiseen suupalaan saakka.

Ovet avataan klo 17.30. Esitys alkaa klo 18 ja kestää koko illan.