6.8. - 8.8.
Tarinalaakso Disc Golf Kumpusentie 11, Siilinjärvi

Siilinjärvi Open

Kuva: Tarinalaakso Disc Golf

Vuorelan Veikkojen ja Tarinalaakso Disc Golfin kilpailukausi jatkuu lauantaina ja sunnuntaina 7-8.8.2021 pelattavalla Suomen Frisbeegolfliiton alaisella kilpailulla. Siilinjärven kunta lahjoittaa MPO- ja FPO-sarjojen parhaille 500€ lisärahapotin.
Kilpailussa pelataan kahtena päivänä neljässä lohkossa kolme kierrosta yhteislähdöillä (Old ja New Course). Kilpailuun mahtuu mukaan maksimissaan 304 pelaajaa.

Ilmoittautuminen kisaan käynnistyy maanantaina 7.6 klo 20.00.

Kilpailusta on tulossa myös videomateriaalia Youtubeen NBDG median tuottamana.
Tervetuloa kisaamaan Siilinjärvelle!