Tapahtuma on vuodelta 2022.

La 17.12.2022 klo 16:00 - 23:55
Sawohouse Underground Tarhakuja 1, Kuopio

Sisko ja sen veli - Joulumme

Sawohousen ainutlaatuinen Show & Dinner-ilta:
Sisko ja sen veli joulutunnelmissa

Valovoimaiset kuopiolaislähtöiset oopperalaulajasisarukset Johanna ja Ville Rusanen sekä pianovirtuoosi Jukka Nykänen johdattavat kuulijansa ikivihreiden viihde- ja elokuvasävelten kautta kohti joulun taikaa. Illan aikana Sawohouse muuttuu joulun ihmemaaksi suosikkinäyttelijä Janne Katajan juontojen ja tarinoiden siivittämänä.

Musiikilliseen ilotulitukseen voi yhdistää ennen konserttia nautittavan herkullisen illallisen, jonka on suunnitellut gastronomiaa harrastava ja television kokkiohjelmistakin tuttu illan taiteilija Johanna Rusanen yhdessä Sawohousen keittiömestarin Jarno Tuhkasen kanssa.

Sesongin makuja ja lähiruokaa kunnioittava illallinen sekä Hollywoodin elokuvasävelmistä joulun tunnelmaan johdattava konsertti tarjoavat ainutlaatuisen elämyksen kaikille aisteille!

Illallinen klo: 16.00 alkaen.
Ovet avautuvat konserttiin klo: 18.30
Showtime: klo: 19.30

Esitys 2x45min.
Väliaika 30min.

Konsertti toteutetaan numeroimattomilla istumapaikoilla.

Liput: Liput ennakkoon Tiketistä 27 € (+vm), ovelta 33 €, Show & Dinner liput 60 € , K-18