Su 2.10.2022 klo 19:00 - 20:30
Kuopion Musiikkikeskus Kuopionlahdenkatu 23, Kuopio

Sonata Arctica Acoustic Adventures 2022

Sonata Arctican kevään kiertue siirtyy syksyyn 2022. Kuopion perjantain 4.3.2022 klo 19 konsertti on siirtynyt sunnuntaille 2.10.2022 klo 19.

Jo ostetuilla lipuilla pääsee lokakuun konserttiin, niitä ei tarvitse vaihtaa. Jos uusi konsertin ajankohta ei sovi, lippupalauksia otetaan vastaan 20.3.2022 asti. Lippupalautuksia hoitaa Lippupiste Link icon Linkki ja Kuopion Musiikkikeskus: Link icon Linkki

Sonata Arctica suuntaa syksyllä kattavalle, kymmenen konsertin akustiselle konserttisalikiertueelle ympäri Suomen. Acoustic Adventures -konserttisarja on ollut menestys ja yhtye onkin innoissaan päästessään siirtämään konseptin uudelle tasolle:

“Ollaan edetty Acoustic Adventures -touhujemme kanssa niin pitkälle että nyt on aika julkaista kyseisestä proggiksesta pari levyä josta ensimmäinen ilmestyy alkuvuodesta. Kuten asiaan kuuluu niin uutta levyähän on pakko juhlistaa kiertueella. Suuntaamme siis kotimaan keikoille. Tällä kertaa kalenteriin mahtuu myös useita uusia paikkakuntia joten tulee olemaan todella hienoa päästä jälleen esiintymään akustisesti ja luonnollisesti settiin kuuluu myös uutta materiaalia vanhojen hittien lisäksi.”

Yhteistyössä TuskaLive, Grey Beard sekä Inferno-lehti.

Järj. Finnish Metal Events Oy
Liput: 37 / 47 € ovelta
Hinnat sisältävät Kuopion Musiikkikeskuksen palvelumaksun 2 €/lippu.
Palvelu- ja toimitusmaksut vaihtelevat ostopaikasta riippuen.

Liput: Liput: 37 / 47 € ovelta
Hinnat sisältävät Kuopion Musiikkikeskuksen palvelumaksun 2 €/lippu.