To 23.3.2023 klo 19:30
Hophaus Tahko Sääskiniementie 560, Tahkovuori

Stand up: Tomi Haustola - Tänään meni näin

Kuva: Komediatalo

TV:stä ja Tiktokista tutun stand up-koomikko Tomi Haustolan uusi kokoillan show.

Tomi on esiintynyt niin Nelosen Stand up, Naurun Tasapaino kuin Noin Viikon Studio -ohjelmissa sekä vieraillut lukuisissa muissa. Tämän lisäksi hän on käsikirjoittanut mm. Noin Viikon Uutisia, Suurmestaria ja Stadi vs. Lande -ohjelmia.

Nyt hän on saanut valmiiksi show’nsa, jossa Tomille tyypilliseen tapaan jokainen esitys on hauskasti oman näköisensä. Show’ta on rakennettu pandemian alusta, 9 vuoden suhteen eron keskeltä ja kolmikymppisyyden lopusta, joten tässä esityksessä kyytiä saavan niin riisikakut kuin robotti-imutrikin.

Show’ssa mietitään, millaista on yrittää pysyä kyydissä alati muuttuvassa maailmassa kun etäpalaverissa mikki jää vahingossa päälle, treffeillä tavoite on käydä s-ryhmän paikoissa, jotta käteen jää edes bonuksia ja riisikakkua saa kutsua kakuksi vaikka sehän ei jumakauta ole mikään kakku!

Tule siis nauramaan ja nauttimaan Tomin stand up-showsta, jossa nauretaan sekä itselle että maailmalle.

Liput: Liput 12 €
Showtime klo 19.30