Pe 30.9.2022 klo 19:00 - 21:00
Kuopion Musiikkikeskus Kuopionlahdenkatu 23, Kuopio

Suvi Teräsniska

Suvi Teräsniskan 22.10.2021 konsertti on peruttu.

28.3.2020, 27.3.2021 ja 22.10.2021 konsertteihin lunastetut liput käyvät 30.9.2022 konserttiin sellaisenaan.

Suvi Teräsniskan Ihmisen poika -konserttisalikiertue perutaan syksyltä 2021. Odotetun Ihmisen poika -kiertueen uudet päivämäärät ovat syksyllä 2022. Jo ostetut liput käyvät sellaisinaan uusille konserttipäiville.

Suvi Teräsniska julkaisi vuoden 2019 elokuussa oman versionsa Yö-yhtyeen koskettavasta kappaleesta Ihmisen poika. Kappale oli Suvin edesmenneelle ystävälle ja mentorille Olli Lindholmille erityisen rakas.

–Minulta on kovasti toivottu keikoille Yön kappaleita. Siksi päätin myös surutyönä itselleni tehdä kiertueen, jolla esitän minulle rakkaita Yön lauluja. Saan samalla itsekin purkaa ikävääni laulamalla ja kertomalla omia tarinoitani Yö-yhtyeen musiikista ja sen merkityksestä elämääni. Kiertueella haluan kunnioittaa itselleni rakkaita ihmisiä Yö-yhtyeen taipaleen varrelta. Matkan varrelle on mahtunut myös paljon hyviä ja iloisia asioita, joten toivon että konserteissa ei pelkästään vellota surussa vaan voidaan myös nauraa, Suvi sanoo.

Koskettavana tulkitsijana tunnetun Suvi Teräsniskan kaikki albumit ovat myyneet vähintään platinaa ja yhteensä hänen levyjään on myyty lähes puoli miljoonaa kappaletta.

Järj. Warner Music Live
Liput: 38 € ensimmäiset viisi riviä / 36 € muut paikat
Hinnat sisältävät Kuopion Musiikkikeskuksen palvelumaksun 2 €/lippu.
Palvelu- ja toimitusmaksut vaihtelevat ostopaikasta riippuen.

Suvi haluaa olla mukana auttamassa vähävaraisia lapsia ja lapsiperheitä, joten siksi osa lipputuotoista menee Hope ry:n toiminnan ja erityisesti pienten lasten tukemiseen.

Liput: 38 € ensimmäiset viisi riviä / 36 € muut paikat
Hinnat sisältävät Kuopion Musiikkikeskuksen palvelumaksun 2 €/lippu