To 7.10.2021 klo 18:00 - 20:00
Zoom-etäyhteys, Kuopio
Pohjois-Savon Syöpäyhdistys ry

Syövästä sydänten yhteyteen ja hoitaviin sanoihin

Kuva: Pohjois-Savon Syöpäyhdistys ry

Syöpä tuo haasteita vuorovaikutukseen ja ihmissuhteisiin. Pohjois-Savon Syöpäyhdistys ja valmennusyritys Duurissa tarjoavat kaikille syövän kokeneille, kaikille läheisille sekä asiasta kiinnostuneille ilmaisen webinaarin ”Syövästä sydänten yhteyteen ja hoitaviin sanoihin” torstaina 7.10.2021 klo 18-20.

Terapeutti, työnohjaaja, kouluttaja Teuvo Timisjärvi kertoo webinaarissa kommunikaation haasteista, mutta ennen kaikkea vuorovaikutuksen mahdollisuuksista, sydämen yhteydestä ja hoitavista sanoista. Kriisi on aina mahdollisuus syvempään elämään ja vuorovaikutukseen.

Webinaariin voit osallistua kuuntelijana ja/tai keskustelijana. Kysymyksiä voit esittää etukäteen sekä webinaarin aikana. Lomakkeen ennakkokysymyksille sekä webinaarilinkin löydät verkosta Link icon Linkki

Webinaariin pääset suoraan zoom linkistä Link icon Linkki