La 22.4.2023 klo 13:00 - 16:00
Tahkonrinteet Sääskiniementie 560, Tahkovuori

Tahko ExtremeRun 2023

Kuva: Extremerun

ExtremeRun on hyvän mielen juoksutapahtuma, joka on liikuttanut ja viihdyttänyt kaiken kuntoisia suomalaisia jo vuodesta 2010. ExtremeRun järjestetään usealla eri paikkakunnalla ympäri Suomen ja tapahtumiin osallistuu yhteensä noin 10 000 osallistujaa vuosittain.

Radoilla juoksijoita odottavat muun muassa yli kymmenen metriä korkeat "Goljatin portaat", ylitettävät autonromut, vaahto- ja vesiesteet ja läpi ryömittävät putket. Näyttäviä esteitä tärkeämpää on kuitenkin liikunnan ilo ja hyvä fiilis.

ExtremeRun-tapahtumien tarkoituksena on saada kaikki liikkumaan ja pitää hauskaa. Voit päättää, osallistutko kilpa- vai hupisarjaan ja edetä haluamasi matkan haluamallasi vauhdilla. Pukeutua voit sporttisesti tai hauskasti. Tärkeintä on, että olet mukana.

Ohjelma:

Numeroiden jako 09:30 alkaen
Kokoontuminen yhteislähtöä varten 12:30
Yhteislähtö 13:00
EXTREMERUN 13:00-16:00
Maali suljetaan klo 16:00
Tapahtumapaikalla hyvää musaa ja juotavaa juoksijoille
After Run bileet

Ilmoittautuminen:Link icon Linkki