Ti 25.10.2022 klo 17:30 - 18:30
Teams-etäyhteys, Kuopio

Taidekirjalukupiiri

Kuva: Kuopion kaupunginkirjasto

Tervetuloa mukaan Taidekirjalukupiiriin 25.10. klo 17.30-18.30!

Käsiteltävänä kirjana Jouni Tossavaisen Taistelevat metsot (2020): Link icon Linkki

Mukana lukupiirissä myös teoksen tekijä, kirjailija ja runoilija Jouni Tossavainen.

Lukupiiri järjestetään verkossa Teams-alustalla. Ennakkoilmoittautumista ei tarvita.

Mukaan pääset linkillä: Link icon Linkki

Lisätietoja saat verkkokirjastosta kuopio.finna.fi tai ottamalla yhteyttä sähköpostitse aikuistenosasto.kirjasto@kuopio.fi

Tervetuloa mukaan jakamaan ajatuksia ja lukukokemuksia! Mukaan voi tulla myös vain kuuntelemaan!

Lukupiirin järjestävät yhteistyössä Kuopion kaupunginkirjasto ja Kuopion taidemuseo