Pe 10.2.2023 klo 19:00
Kuopion tuomiokirkko Vuorikatu 17, Kuopio

Talvi-illan kuorokonsertti

Kuva: Kuopion tuomiokirkkoseurakunta

Talvi-illan kuorokonsertissa esiintyy kolme pohjoissavolaista kuoroa: Nuorisokuoro Allegro (Iisalmi) johtajanaan Susanna Alajuuma-Kettunen, Äidin ääni (Kuopio) johtajanaan Riikka Leinonen ja Vox Polaris (Kuopio) johtajanaan Jaana Turunen. Konsertissa kuullaankin kuoromusiikkia laajalti kolmen erilaisen kuoroinstrumentin esittämänä.

Talvi-illan kuorokonsertti on osa Suomen kuoronjohtajayhdistyksen talvipäivien ohjelmaa ja se on avoin kaikelle yleisölle. Ohjelma ovelta 15/ 10 €.

Konsertti toteutetaan yhteistyössä Suomen Kuoronjohtajayhdistyksen, esiintyvien kuorojen ja Kuopion tuomiokirkkoseurakunnan kanssa.